Tillbaka

Min blogg har varit död...  hjärt och lung räddning... det klickar... Fan bloggen igång igen :D


Nu ska jag inte sitta här o skriva vääärsta fet långa inlägget om mina senaste dagar för ni kommer ändå inte få veta allt. I fredags va jag med mina flickor, träffade en del nytt folk och Anja som va min bästavän 3an och 4an. Hur myysigt som helst. Vaknade upp med lite knasiga människor på lördagen. Gick hem sov,duschade åkte och mötte pojkvännen och hans mamma sen hem till mig igen. Hade mys kväll med jordklotets underbaraste människa hela natten ;) Vaknade upp på morgonen och låg o iaktog honom i typ timmar, han är min kärlek.
På typ kvällen åkte jag och mötte upp robin och gick på snyggingens match, jag frös ihjäl.

Idag hade jag spanska uppsats, det gick bra. Efter skolan gick jag hem till julia en stund sen mötte jag upp pojken , åkte hem till honom och kollade på nån knasig film.  :)


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0