Trevlig söndags kväll.



130 kr i timman.







Jag bara älskar bilden, så underbart fin!



Min kväll i lite bilder.

Åkte hem till Linnea där även Johanna bafann sig. Vi umgicks lite, gick och köpte dricka för 15åringar. Åkte och mötte lite vänner, träffade nåra på vägen också. Några ord från en viss person fick min magkänsla att lätta lite. Tycker det är gulligt att folk vill träffas bara av att se varandra på bilder! Vi rulla runt lite, njöt av livet som stockholmare. Helt ärligt är jag beroende av tunnelbanan. Tog sedan lite bussar hem. Nu ligger jag i min underbara säng, ska nog ta lite hostmedicinis och sen sova. Är trötter... eller vill inte sova bort morgondagen. Fett taggad, ohlalala vad händer? ;D

Gnattis


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0