http://mdik.blogg.se

Vi vänner har man verkligen på rätt plats. Alltså exakt när dom behövs. Jag har en sån vän, en helt udda och helt perfekt. Även om vi liksom inte pratat speciellt mycket senaste tiden så bara fanns hon där utan att jag bad om det när jag sjönk till botten. När jag knappt kunde andas pga alla tårar var det henne jag förklarade allt för. Hon kom liksom som en ängel från himlen...Dessutom är kvinnan väldigt smart. Tänker precis som man vill tänka hela tiden, "om du varit stark i 15 år varför kan du inte vara det i 15 år till då?" " Du ska inte fästa dig för mycket i någon för när den personen går måste du fortfarande stå på egna ben" "varför ska jag göra så här... när jag kan..", Rikitgt smart cheeey den där Mirre alltså.



Snygg är hon också.. som et AS!


Kommentera
Postat av: Carmenzitah

Vadå bra dag? Klockan är halv ett på natten.



Om du ska spamma kan du väl göra det med lite hjärna och fantasi eller?

2010-11-04 @ 00:43:10
URL: http://carmenzitah.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0