RixFm

Jag har brännt min tunga!! Gissa om jag har ont?  Mildamakter liksom, this is not good. Det gör knaasont och har typ ätit glass hela dagen. allt pga att man va tvungen o smaka på hemkunskaps maten, köttfärssoppa. Liksom låter de lockande?NEEJJ.

Jag sover troligen borta inatt hos "hemlig" , vilket inte leder till så mycke bloggning. Ska först av allt på rixfm med mina käraste. Åker nog in snart faktiskt, även fast de börjar kl 7. Men man vill ju träffa folk innan, kolla på alla fjortisar liksom. Mamma berättade nyss att hennes kompis och hennes familj ska åka dit, tycker faktiskt rikitgt synd om familjerna som väljer o åka på sånt. Visst är de en familjefestival, men många nästan alla går ju överstyr och blir liksom mer för ungdomar. Vilket iofs är bra för oss.



Naken hemkunskap ;)


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0