Martinas thailands resa :D

förlåt förlåt förlåt, jag går ner på mina bara knän för er nu (a)
Vissa dagar är inte rikitgt bloggning min grej. Idag hade vi iallefall simning idag gick väl helt okej. Sen åkte jag och martina hem till mej och skulle egentligen plugga, men tror ni de gick bra?  niixan :) Vi pratade verkligen bara om hennes resa till thailand. Hon åker ju typ 1 vecka innan sommarlovet, så min prinsessa ska inte vara med på skolavslutningen. Men ändå är helt sjukt glad för hennes skull, hon ska ju typ vara borta i en månad?! Sen har jag planerat julafton när hon kommer hem, massor med presenter till mej :D

Sen har kvällen varit upp o ner, är sjukt irriterad men har ju min livsglädje. Fan jag skulle verkligen inte klara av vardagen utan martina, kan inte ens tänka mej de längre. Att folk inte kan bjuda på sej själva, att folk inte kan accpetera valk man gör i livet, dessutom ens snacka om kärlek när man typ inte vet vad det är? Åh ne jag orkar inte bry mej


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0