Lördag!

GuderMorgon :) Även fast jag har varit vaken från klockan 7. Det blev ju som ni säkert märkte ingen mer bloggning igår kväll, jag och mamma hade en film kväll kollade en rikitgt dålig film la inte ens namnet på minnet efter det livvakterna, gaalet grym film ju. Jag bara älskar Johan Falk. Det blev sömn ganska sent eftersom jag har en efterlängtad vän som är i göteborg nu, därför smsade vi alldels för länge men ibland får man vara busig faktiskt. Jag blir extra busig med honom ;)
Idag ska jag på 30års fest, är nervös faktiskt för det första så vet födelsedagsbarnet inget om att runt 100 personer kommer dessutom så känner jag max 7 personer där. Men en rikitgt lite läckersnäcka ska dit iallefall, hockeyproffset... me like!!
Men ska iallefall börja göra iordning mig inför det snart tänkte jag, jag lägger självklart in bilder senare.

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0