Din röst tindrade

FÖRLÅT MARTINA!!!

Okej, det tog lite lång tid för det här inlägget men har fixat madssa bilder, lagt in på facebook och så.
Lördags kväll va jätte trevlig va hemma hos martina med johanna,frida,linnea och felicia. Vi tå middag hade paketöppning och bara va med varandra. Kvällen slutade med att jag martina johanna och frida sov på balkongen.
Igår åkte vi till skanstull, åt glass solade och badade. Himlans trevlig faktiskt. På kvällen tog jag med min älskade martina till hökarängsbadet och grillade. Vi fick även försöka vägleda en bajsnödig pojke men hann inte så najjsig lukt hade vi i näsan hela kvällen. Resan dit va inte nån timeing precis, resan hem lite värre :)
Sov iallefall hemma i min egen säng inatt ganska skönt efter 2 nätter på balkongen. Hade en samtal med "vetintevadjagskakallahonom", kändes som en lättnad faktiskt. Har saknat pojken :)

Idag är det ju ingen vanlig dag... vems dag är det idag?????? :D:D:D Gissa en stund så skriver jag om de senare för nu ska jag sola och läsa min bok :)
Bilder kommer sen också!

Kommentera
Postat av: Martina

Tme to wakeiii wakeii.

2010-07-20 @ 11:04:34

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0