1 månad kvar till skolan :'(

Tjenis penis män och kvinnor, kommer ni nån stans här i livet?
Igår åkte jag ju som sagt och mötte en helt perfekt person ;) vad vi gjorde är heelt och hållet hemligt, men pratade massor i en park och delade kvällen med mörkret. Mer får ni faktiskt inte veta. Kom hem vid 12 och under tiden hann jag bli så jävla arg, helt sinnessjukt har aldrig varit så arg tror jag. Jag skakade till och med. Men när jag kom hem gick det över, efter nåra sms och ett gulligt samtal. Somnade som vanligt på tok för sent, usch det börjar bli en vana.

Nu tänkte jag göra iordning mig lite och faktiskt städa på mitt rum, eftersom jag aldrig gjorde de här om dagen. Sen ska jag försöka hinna med flera stycken idag, dessutom tankar på en viss liten filur... vem kan de va? ;) :)

Kommentera
Postat av: sandra andersson

MARTIN!?

2010-09-07 @ 15:04:50

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0