längtarlängtarlängtar

Jag vill inte prata om de jag skrev inatt...De är borttaget nu.


Asso jag har sovit skit konstigt inatt,somnade vid 3 vaknade vid 5 och halv 8. Vid halv 8 kunde jag inte somna om för dom skottade utanför sen började grannarna duscha. Sen har jag typ inte sovit. Jag tänkte snart gå ut med vovven. Sen vid halv 4 åker vi o hämtar syster och sen ska vi till stallet. Fan va skönt de ska bli, o inte behöva tänka. När man sitter på en hästrygg går de inte o tänka på annat än de man gör, alla hjälper hit och dit. Men jag älskar de, älskar att slippa tänka på allt annat.
Börjar blit lite smått gaaalen av längtan till lördag och söndag. Nehe nu ska jag ta tag i mitt liv o göra nått... :)


Kommentera
Postat av: tina

Söt hund! :)

allt bra?

2010-01-08 @ 14:08:33
URL: http://tinagriberg.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0