hos mamma

hallojj, har  nyss kommit hem till mamma. Ska hoppa in i en dusch o göra iordning mej. Ska nog in till stan o träffa en kompis sen i sommras, ni vet vännen som ringde mej igår. Asso jag blir rikitgt tookig på honom och hans kärleks liv. Hela tiden säger han att han har hittat rätt men sen efter 1 vecka ändrar han sej. Behöver nog snacka med honom om de, haha. Sen ska jag nog träffa en annan kompis som typ blivit misshandlad. Faan blri så irriterad jävla 20åringar som ska ge sej på mindre. Men får väl åka o ta hand om honom ;)

Är de nån av er som kollade robinsson? jag brukar inte kolla men såg finalen igår. Och jag tyckte att så hiiimla fel vann. Har aldrig tyckt om den där äcklig gubben. åhh, blir bara irriterad.



puss på lillebror !!


Kommentera
Postat av: Anonym

sv, emn säg ine så, jag hatar spindalt!

2010-01-31 @ 14:21:41
URL: http://lindaviola.blogg.se/
Postat av: louize

Det har du rätt i :)

De är nog mest jobbigt i början

2010-01-31 @ 15:08:18
URL: http://pappaslillalouize.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0