godnatt

Gud jag är död. Åkte efter mycke om o men o jobbade, men gjorde så himla mycket annat idag. Började med typ en "undervisning" i unghäst hantering. Så kom igång sent, sen vare fodring, jag skulle torva och flytta massa hästar som hamnat fel -.- Va iaf klar kvart över 9. Men min buss stannade utanför mej 21.58 och paradisehotel började 22.00 så jag sprang upp och slängde av kläderna o hoppa ner i soffan. Jag fattar inte varför dom gjorde som dom gjorde... om fredrik hade ställt sej hos franchiesca (stavning?) ist så hade hon valt honom o tagit ut pontus då hade dom blivit av den den skumma personen. Eller så hade Luzia valt fredrik ist , hon tänkte liksom inte speciellt taktiskt, hon hade ju varit starkare tillsammans med honom. Men iaf nu ska jag sova, är så gaalet trött i hela kroppen.

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0