kvälls aktivitet haha

Brukar du...
...peta dig i näsan? Nej
...titta på dig själv i spegeln? vem gör inte?
...gnälla? hihi aaa
...skrika? aa
...sova? vafan är de
...ha ångest? ja
...skada dig själv med flit? aldrig, vafan tänker man med då?
...ta mediciner som du inte borde ta? niix, abslut inte.
...vilja dö? aldrig seriöst..
...drömma mardrömmar? inte speicellt ofta
...drömma sexdrömmar? haha vem vet ;)
...ta droger? beror på vilken form
...försöka vara annorlunda? jag är inte som alla andra
...klä dig i svart? aa, men inte bara
...gå till kyrkan? bara på typ dop och sånt skit
...gå i skolan? Ja
...röka? misstag finns inte sant?
...ljuga? nää då
...hata folk? inte utan anledning
...lita på folk? självklart, men bara vissa

Vem...
...saknar du?
honom
...vill du döda? ingen, tror jag.
...rörde dig sist? martina tror jag
...vill du slå? finns vissa
...kysste dig sist? nyårs kyssen :)
...vill du kittla?hahahaha, ingen precis
...kramade du sist? martina, bästis
...vill du prata med? ossie :$
...skrek du på sist? meiling tror jag
...vill du vara som? vet inte, mej själv tror jag
...sårade dig sist? kärleken
...vill du bli galet full med? martina :P
...gjorde dig riktigt glad senast: meiling, när hon kom med kläder
...fick du sms från senast: olle
...ringde dig senast? missat samtal, märta comviq
...är snyggast på jorden? min blivande man

Har du...
...för många vänner?
kan man få de?
...förföljelsemani? vafan är de?
...tvångstankar? aa,blåsa när nån rapar :P
...någon annan psykisk sjukdom? hm... inte nån jag kommer på
...någon fysisk sjukdom? hm, inte de heller tror jag.
...någon skada: nuppp
...färgat håret? aa, eller slingar
...brutit några ben? nej, men böjt
...några piercings? öronen, och naveln planerat :)
...egen dator? aa, 2 st :)
...bra självförtroende? upp och ner,
...kysst någon? aaah
...sagt jag älskar dig till någon idag? aa :)
...bjudit ut någon? nej inte precis
...varit kär? aah, tyvärr.
...dumpat någon? aa
...stulit någonting: neej?
...lämnat landet? ofc
...tuttat eld på nått? aa, papper.. 
...gjort något olagligt? hm, beror på vilket sätt dom menar. men jaa

Hur...

...går du? med benen
...svarar du i telefonen? lite olika, men ofta heeeeeeeeeeeeeeej
...fördriver du tiden? ofta datan(a)
...mycket pengar har du? vet inte
...tjänar du pengar? bloggen, när jag känner för de
...ofta diskar du? när jag vill få mamma glad
...ofta städar du? mitt rum typ alltid
...många stör du dig på: MÅNGA
...Ofta träffar du din familj? mammas varje dag

Tror du...

...att du kommer bli något? jag är redan nått?
 ...på Gud? nee, fattar inte ett skit av sånt.
...på rymdvarelser? bara söta ;)
...att folk tycker om dig? självklart, finns folk till allt haha
...på ett liv efter detta? hm... neää
...att fiskar kan tänka? alla kan tänka (?)
...att du kommer leva länge? aa, men kanske inte speicellt.

Kommentera
Postat av: jjoseeefiin

sv: det är bara bra :)

2010-01-02 @ 20:58:03
URL: http://jjoseeefiin.blogg.se/
Postat av: dommeniqe

helluuu , kolla in min bloggischh (a)

2010-01-02 @ 21:23:07
URL: http://dommeniqearmandt.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0