bloggpaaaaanik

Känner att min uppdate är väldrigt dålig. Men har så mycke o göra och dessutom har ju blogg.se varit knas.

Jag fick nyss paanik och typ började gråta för jag pratade i telefon med just då världens sämsta anton sen säger han " ojj, jag råkade byta design" så jag bah "driver du?" då säger han "nej men vadå gör de nått?" asso fy fan ni vill inte veta hur sur o arg o ledsen o allt möjligt jag va just då. Men sen tillslut fixade han de lilla gulleplutten. Men har nog aldrig hört honom så ledsen och verkligen bad mej om förlåtelse o massa.

Nu behöver jag iaf plugga lite sen hoppa in i en dusch och sen plugga igen, har spanska prov imorgon. Mitt MVG ämne, kära folket... hihi (aa)




Du låg riktigt risigt till ett tag.. men älskar dej<3


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0