TORSDAG!! :)

Godmorgon!
Jag leverm ibland tar de en stund o inse men gör jag fan de. Bara en gång, en går bara i skolan typ 30% av sitt liv så vafan lite tid kan dom väl få. Jag hatar ändå o vara hemma, då är på nått sätt ändå mysigt i skolan. Träffa alla kompisar, och i våran skola kan man inte vara borta mer än max 2 dagar utan o ha missat nått stort. De är lite små jobbigt, våran skola är typ kända av polisen och alla andra oxå liksom.

men jag har kommit på att hur trött man är så kan man ändra de. Jag brukar ha så jävla svårt o gå upp på morgonen, men jag drar mej upp, tvättar ansiktet och sen sätter jag på NRJ morgon. Så jävla bra, då blir man peppad av musiken och skrattar åt deras sjuuka humor och wakeup callerna :)

Hur gör du för o komma igång på morgonen?
PUSS

Kommentera
Postat av: JOSSAN

haha nej vi gör ju aldrig det :P haha. Jo jag mår bra, hur mår du ?:) ja det är min lilla valp :)

2010-02-25 @ 12:14:09
URL: http://eliciajosephine.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0