Första torsdagen utan ridningen

Har haft en toppen dag till viss del. VG i engelska del 1, G i engelska del 2, VG so provet, MVG svenska uppsats. Kändes rätt skönt. Efter skolan blev de farsta med mej själv köpte present till min blivande 1åring till lillasyster, en liten sak till lillebror, 2 par trosor till mej själv, en tröja och en ny necesär. Sen mötte jag martina som de spruta både tårar och blod ifrån haha. Vi tog en chailatte och pratade lite. Sen blev de hemfärd, middag och nu tid för datan och bloggen. 

Imorgon åker jag hem till pappa ska spendera helgen där. Vilket betyder rätt lite bloggtid, tyvärr. Men nästa vecka är de ju lov, då ska här bloggas. Minst 7 inlägg varje dag, och 4 av dom ska innehålla bilder... Men om vi kör en deal, ni börjar kommentera och jag skriver oftare? eller?  vad säger ni?

Nu ska jag iallefall ta fram min choklad, trycka på play och bosätta mej i sängen. Sen somna in i en djup sömn. GUUDNIGHT :)


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0