Alba, in vän från staaan :)

Gud jag vill bara spy, helt seriöst nu folket. Jag har gått och mått illa hela dan, men inte vanligt må illa jag vet inte rikitgt vad det är. Har iallefall mått skit hela dan, gör de fortfarande.
Sitter just nu o pratar med en kompis från typ 2an , jätte mysigt. Vi har nämligen kopisar som vi inte ens visste kände varandra, eller ja. Lilla Dozzi som jag inte rikitgt vet hur jag lärde känna, men iaf blev lite känslor inblandade och nu har vi kommit på att hans kompis typ varit på g med min kompis, och dom känner varandra.. aah komplicerat jag vet :)
Nu ska jag iaf sätta mej o plugga en stund, har faktiskt prov snart. förvånade ? neej!!

Kommentera
Postat av: kitty ´som också gick i din klass förut

HANNA DUMMA BLONDIN BYRUD ! hur i helvete kan du skriva saker om alba när du fucking inte ens känner ? shir du kan ju inte skriva personliga saker om henne i din jäävla fjortis blogg när du fan inte har snackat med henne sen typ ettan. Shit gå och leta efter dina hjärn celler kvinna !

2010-02-14 @ 23:01:52

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0