Ny hårfärg



KORT



Hoppa mitt face..



Liite bilder på mitt nya hår, inte speciellt proffsiga. Men min kamera är död och mobilen knas. Ska försöka fixa det under dagen imorgon :) Dessutom är det mycker mörkare i verkligheten så kanske ska köra på en blogg träff för mnia söta läsare bara för att ni ska få se min nya hårfärg, haha.

Blev bjuden på middag hos min bäästa frisör också. Dom har verkligen så udda djur. En fågel, som inte har nån bur utan flyger fritt i hela huset. En landssköldpadda, som inte har nått akvarium utan går löst överallt. En skägga gam som ni kan få se sen, rikitgt tuff.. min nya vän! Sen sist 2 chinchillor som bor i en ombyggd garderob med sprang runt löst helt galna hela kvällen. Jag diggar som hela högen, men speciella är dom!

Nu ska jag ta bort sminket och underhålla min J... Puss!


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0