gjort slut med ung

Tjenare bitches :)

Igår åkte jag, linnea och johanna in till stan. Njöt lite av sist tiden av ung för det här året, det va verkligen inte jätte lyckat i år men men. Efter de började thevocie, tittade inget men hörde ju. Sen hände det är sak, jävligt onödig sak. Irriterad som faaaaan. Att folk som varken känner mig eller vet vad dom snackar om ska lägga sig i är bara rikitgt idiotiskt. Efter de skakade jag och grät av ilska, kände inte ens igen mig själv. Träffade dozzi och pratade om det som hände, kanske inte den bästa just då men aa. Sen gick vi runt träffade massa msyiga människor. Fick även springa runt halva kungsan 18 ggr pga en smått berusad person. 
Jag och johanna sov hemma hos mig och kom hem runt halv 1, somnade runt 3.

Nu på morgonen har vi inte gjort så mycke hon åkte nyss :)


hahaha pratar med anton i telefon, hans fjortiskompis är typ på g med mitt ex... inte bra inte bra !!!!



ett år sen!


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0