It is just a dream

Usch klockan är massor och jag ska upp jätte tidigt men jaja en snabb update hinner jag. Helt okej skoldag, efter skiten va slut åkte jag o martina till huddinge. Sen kom Martin in på hm och överraskade mig eftersom han visste att vi va där, hur gulligt som helst ju? :D Va med dom en stund och försökte förstå oss på valet vilket slutade med att Martina och Robin pratade med sverigedemoraterna i typ 45 minuter med jag och martin inspekterade blommor! Dom åkte hem... jag och martina åt vindruvor tills Anton kom och kramades även nåra kompisar till honom som jag inte kommer ihåg namnet på (a)
När jag kom hem slipade jag alla väggar i mitt rum 2 ggr. Shiiiites va jobbigt det va! Har jag inte träningsvärk imorgon blir jag chockad. Åkte och lämnade lillebrors vax på hans träning, jag frös sönder och myggen dödade mig. Sen åt la familia+kussen middag och nu ligger jag i sängen och ska döö!!!

Dags att sova, imorgon äre skolfoto!!!!!!!!!!!! Godnatt vackra

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0