Gårdagen

Godmorgon :)
Inte så sliten idag faktiskt, inte ens bakis. Vi va ju som sagt på kräftskiva hos min mosters kompisar, trevligt värre. Ibland kan det faktiskt vara riktigt kul och vara blond och i min ålder. hahaha, hade lätt o styra killarna ;) Va hemma runt 1, eftersom jag inte kände mig 100% frisk. Men just igår kväll kändes de relativt bra faktiskt, iställer blev min fina kusin förkyld haha.

Idag ska det fixas på mitt rum, förhoppningsvis. Så ska snart sätta igång o städa sen flytta in alla möbler till mitten och lägga nåtta stort skynke över min säng för jag vägrar o ha damm och saker där! Men först ska jag äta :)

Kommentera
Postat av: ida liifw

sv: jotack de är bara bra :) med dig?

2010-08-29 @ 12:05:45
URL: http://idaliifw.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0