Fuckers

Det är rikitgt hemskt väder idag mina vänner. Därför har jag hunnit med snart 2 filmer, först in the cut ganska konstig film faktiskt, om jag ska vara ärlig men ändå bra. Just nu är snabba cash på igen, jag vet. Men den är så jävla grym. Dessutom kollade jag på en film som jag redan sett så jag kan blogga och lite sånt under tiden, snällt visst? :)

Sitter dessutom och kollat om jag hittar nån bio som jag känner för o se, johanna är tydligen på sånt humör idag. Egenligen kan jag inte, men jag saknar lilla flickan så mycket. Dessutom ska hon också lämna mig här hemma i stockholm på onsdag. Men på torsdag kommer prinsen hem :D I love it verry mycket :D :D :D



Mjukisdress byxorna och batmangirl tröja :D

guud jag har verkligen inga ögonfransar kvar, dags att färga... IDAG!!


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0