Dina ögon... gaash!

Najjsig dag asssoow!! Började 10, tog hand om en grupp hela dagen typ gick runt i skolan och gjorde uppgifter, inte överdrivet kul men funka. Vi ledare fick betyg på varje sak liksom, mellan 1 och 3. Jag fick 3 på alla utom en som blev 2. Stolt, ah skoja inte! Slutade vid 12 då gick jag hem till martiiinusen och sen mötte vi upp martin,robin och felix. Trevligt värre, typ 2 år sen jag träffa martin. Efter dom hade åkt på träning så skilldes jag och martina, nu är jag hemma hos moster. Borde kanske åka hem men jag orkar verkligen inte, ska ändå tillbaka hit o äta middag.

Ska nog sätta på en film istället och vänta att någon's "upptagna tid" tar slut, så jag har någon att sms med!!



hihi, liten bebiis!


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0