BRÖD

Godmorgon!
Alltså jag har tvingat mig själv och sova sen klockan 7 imorse, vilket har lätt till att jag sovit i typ 15 minuter sen vaknat i 5 sen sovit 15 igen. Till slut orkade jag inte längre, så startade datan och nu ligger jag i sängen med den på magen. "Hej jag är INTE sliten pga sjukligheter" , "Hejdå det är du visst" !!!
Jag är jätte sugen på en dunder god frukost, undra om jag kanske ska försöka mig på o baka bröd. Jag vill ju vara som martina och hon är ju såå himla duktig på o baka, så ingen kan jju göra som henne blaablaablaaaaa! klart som fan andra kan :D

nu ska jag leta efter ett snabbt och enkelt recept, dutti hemmafru :)



you know what I mean!


Kommentera
Postat av: johanna

aahh det e klart som fan ! (;

2010-08-28 @ 11:54:51

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0