återigen

Sprang hem igår, ett antal kilometer och efter gick jag tillbaka. Sov hos moster inatt och en snabb dag i skolan. Sen åkte jag martina johanna och robin till huddinge centrum och åt lunch, rikitgt gott. Efter en stund kom en nyvaken martin också, haha hjärtat. Gick runt där nån timme. Dödade martin med världens godaste parfym också, loveit!

Jag har haft ont i nacken som imorse och nu sitter jag med en värmekudde runt halsen, det är illa!! Imorgon börjar min första rikitgt skol dag, värsta dagen på hela veckan. Börjar 8 slutar 15.30, men men vafan jag satsar iår!

Nu ska jag kolla klart på fortet sen sova tror jag, jag behöver det!


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0