Martina

Nu ska jag gå ut med de här i bloggen...

Jag och martina har sagt upp vänskapen. Det kommer aldrig mer bli vi, och jag känner mej ganska stolt över det. Hon va inte min typ, och liksom nee men jag bröjar tröttna på henne. Vänner kan inte hålla för livet. Dessutom har hon börjat umgås med människor jag inte gillar. Jag vill helt eneklt inte ha något med henne att göra. Hon har gått för långt. Playat för många både vänner och killar. Dessutom kan man verkligen inte säga saker man vill ska vara hemligt, för dagen efter vet hel skolan det.
Men nu är de ju så att de är 1a april idag... HAHA! Jag älskar min bästavän genom allt, hon är fan den undrabaraste personen i min närhet. Håller hennes hand livet ut!


Kommentera
Postat av: MALIN

svar: ja, då var jag iväg och nu är jag hemma! :D

hur har du haft det?

2010-04-02 @ 09:28:10
URL: http://malinkirstinepalm.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback

RSS 2.0