DR. House

Jag måste vara bäst i världen. Skulle bara gå ut och gå med hundarna.... började med att min mobil sa " hej du har lite batteri på din mobil " sånt skit förstör mitt humör. Men vi gick vidare iallefall och in i en skog, fortsatte på en stig, som fortsatte upp på ett berg och sedan ner till vattnet. Stigen tog aldrig slut jag gick o gick o gick. Tog kontakt med bästisen i telefonen, älskar när han umgås med äckliga fjortisar rikitgt vidrigt. Efter 20 minuter på en stig utan slut så vände jag. Sprang ungefär en kilometer efter de. Nu är mina vovvar trötta :) men det bästa av allt är att jag gjorde samma sak i måndags.
Nu ska jag och mamma laga mat och sen är det TV! De okända , Efterlyst , Sandhamn.


Hemligheten kommer snart!! :D


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0