Deep talk..

Hemma :)
Gick till martina och sen IP, där va redan flickorna,maurer och hampus sen massa andra små, verkligen ordagrant små. Vad gjorde vi då? hmm... Verkligen ingenting. Jag,johanna och martina hade ett litet seriöslytalk med hampus om hans senaste kärleks affär. Stackars mannen asso, tycker rikitgt synd om honom. Att de finns människor som har mage att göra sånt alltså?!Natten tog över vårens värme och de blev kallt som faan,riktigt fort. Folket försvann och jag frida och linnea väntade in robin och fabbe, sen lekte vi lite efter de blev de hemmfärd för min del.

Nu har jag precis haft ett samtal med min bästis Anton om vad som skulle hända om jag dog. Så jävla söt han är "Hannah de skulle liksom inte gå, jag skulle gråta hur mycket som helst och få typ panik och nej jag kan inte tänka tanken" så höll han på. Så nu måste jag smsa med honom hela tiden så jag inte dör -.-

Min kamera är död så lite kvällsbilder kommer imorgon :)

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0