för mej är du fortfarande

Jag vet inte vad jag ska säga..
För mej va du allt, det va liksom mitt livs bästa stund under trädet, i regnet, i sommras. När du höll om mej, du mötte mina läppar. Och dina ögon var det finaste jag någonsinn sett. För dej är allt borta, det kom in en annan i ditt liv som tog min plats och som tog oss, och det där som skulle bli ett vi. Men för mej är du fortfarande en stor saknad. Allt kom som en chock, det kommer säkert ta ett tag att komma över dej, men som allt annat kommer det finnas kvar nån stans långt in men inte så att jag dagligen tänker på det.


Låten är precis sann, mina känslor i en låt.


Kommentera
Postat av: amanda

Okej så bra :)

2009-09-14 @ 22:04:52
URL: http://amandalindkvist.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0