Toppen match , hjärtat!

Jag är hemma nu, hann inte skrivit innan jag åkte. Men världens bästa lillebror gjorde en toppen match även fast han inte rikitgt är helt frisk. Han gjorde ett mål och en stolpe. Dessutom spelade dom på min gamla hemmaplan, Flempan. hahahah, många minnen där ifrån. Ibland saknar jag innebandyn, eftersom jag slutade när det gick som bäst för mej. Men ändå så kände jag att jag slutade i rätt tid för att kunna sattsa på det jag verkligen vill. Hade det varit en tvekan ända fram till nu hade jag inte kunna lagt så mycket energi i ridningen som jag faktiskt gjort. Men jag är glad över att jag valde rätt redan då :)

Nu ska jag plocka lite till på mitt rum , sen måste jag sätta mej och plugga... Har spanska tills imorgon dessutom har jag ett so arbete som ska lämnas in på fredag, och jag vill verkligen sattsa på det där, eftersom jag ändå fick VG+ på mitt so prov.
Men jag lovar att jag inte ska glömma bloggen !



Saknar älsklingarna, hahaha båda är mycket större nu!


Kommentera
Postat av: CHRJ

sV: Hahg okej! =)

2009-10-18 @ 20:05:07
URL: http://chrj.blogg.se/
Postat av: Natalie

Ja det skulle jag verkligen inte klaga över om det var mer! :D

2009-10-18 @ 22:25:54
URL: http://nathm.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0