söndag...

Hello darlingar ;) haha...
hur är de med er då? Jag har nyss ätit typ brunch med mammii, jätte gott. lirlite osigt när jag lagar mat bara haha. Jag kunde inte somna inatt heller, började med att jag fastnade i en svensk film vinnare och förlorare hette den troro jag sen låg och smsade med "honom" till typ 3 (?) Men vaknade runt 10 så ändå rätt skapligt. Vad har jag för planer för idag då? Joo, jag behöver vrkligen plugga. Matte nummer 1, se ehlver jag skriva om hela min engelska bok och plugga spanska. Inte kul alls, mn vaf*n ska man komma nån stans i livet måste man ju kämpa, inte sant? Sen ska jag fixa mitt busskort, och ta hand om mej själv. Jag ska måla om naglarna, fixa naglarna, aa massa saker. Men självklart lovar jag en bra uppdate oxå....aja nu ska jag svara på kommentarer, PUSSSSSSS



Sötaste lillasyster ...!


Kommentera
Postat av: Sofia Werlin

Sv: det ska bli jättehärligt :)

jag åker den 13:e okt och kommer hem den 27:e okt. Så jag blir borta i 2 veckor :D

2009-10-04 @ 13:10:23
URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

åh tackar =) hiihi allt bra ?

2009-10-04 @ 13:11:46
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0