hos maartina babee!

tjolllahooopsan !!!
Allt bra med er?
Jag sitter hemma hos martina, men ska snart hem till mej. Jag fick tbx mitt so prov idag, men missade 2 delar som jag ska göra muntligt nån gång under nästa vecka, och om jag fixar dom så får jag VG+ :) toppen inte sant?
Annars då vad har jag gjort idag ? skolan som vanligt, inget speicellt. Åt ben and jerry till lunch för att Julia gumman kom med de, söt du är. Och planer för ikväll då? jo, jag och martina åker snart hem till mej. Ska tvinga henne o äta lite (skriver säkert hemma)... sen senare åker vi till frida och är där ikväll sen får vi se om vi sover hos frida eller ebba, eftersom dom bor typ brevid varandra, msyigt eller hur`???
Nu ska jag vara social, och kanske ringa min sjuka capser... snutte :( hahahaha, PUSSS!


Kommentera
Postat av: Rebecca

Okej :P

2009-10-09 @ 16:36:07
URL: http://rebeccasliife.blogg.se/
Postat av: m'

hej sötnos :) allt är bra, själv? kramisar.

2009-10-09 @ 18:27:42
URL: http://matildaarosqvist.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0