matteprov

Godmorgon, jag är lite smått stressad min buss går om en kvart. Men jag bloggar och äter frukost samtidigt haha, allt för att spara tid.
Idag har jag matte prov och alla måste hålla tummarna för mej, jag har en rätt stor klump i magen för att jag inte pluggat så mycket som jag egentligen borde men nu kan jag inte göra nått åt saken. Provet är mellan 11-12, vilket betyder att om jag får panik kanske nån av dom i min närhet får ett sms. Dessutom måste jag hitta en miniräknare, jag har ingen och man får inte använda mobilen. gaash, aja nu ska jag fixa de sista som jagsäger varje morgon, hahahaha.


Kommentera
Postat av: Neah <3 MJ

jo då det är kanske sant :D

Jo då helt okej sj då?

2009-11-05 @ 12:23:57
URL: http://linnearunermark.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0