måndag

Godmorgon, jag är typ sten död. Jag hatar o bo med katter kan jag säga, den ena löper och springer runt o skriker den andra kommer på mitt i natten att hon ska leka i alla kartonger som ramlar ihop och åååh aa jag har inte sovit speciellt mycket inatt, men men. Nu är de dags för skola, finns du verkligen nån i hela världen som tycker de ska bli kul? Jag hatar verkligen skolan, och som sakt skitit i att plugga på hela lovet. Vilket nu leder till att jag måste plugga typ hela veckan, har ´1 stort matte prov och ett mindre no prov och veckan efter har vi spanska prov i 4 delar typ. Fy fan man borde inte få ha så här mycket. Så efter skolan ska jag hem och plugga, gaash jag dör. Men de är bara ta tag i livet.
Nu ska jag snart springa ner till bussen, hörs senare pusssss!


Dagens klädesval:
Jeans leggins - Gina
Tubtopp - JC
Kofta - HM


Kommentera
Postat av: louiset

snygga jeansleggins, jag har likadana fast ljusare ;p .. haft en bra helg btw? :D

2009-11-02 @ 22:39:58
URL: http://louisetroedsson.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0