jag är bäst ingen protest

Nu har jag precis fixat köttbullar och mos, jag va sugen på de. Det står iaf och väntar på mej, men jag måste hålla mej till desperate housewifes börjar.
Jag har pluggat massor, och vet ni? det gick bra. jag tror de är första gången i hela mitt liv de går bra när jag pluggar matte. Men jag kände att jag verkligen fattade vad jag gjorde, och när jag tränade lite så kunde jag de ju till och med. Men som tur va hade jag världens bästa emil inne på msn... haha ser här under va vi snacka om. Sen har jag pluggat lite spanska oxå de gick oxå bra. Fan känner mej rätt stolt just nu.
Men nu är de dags för världens bästa program. Snart tror jag min sockertopps träning slutar oxå, måste snacka.
Vi hörs senare. :)



Kommentera
Postat av: Anonym

okej,. jodå, sj? :)

2009-11-03 @ 21:44:14
URL: http://fattigamiljonarer.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0