veckan..

Här kommer min vecka....

Måndag: inget speciellt hade planer,men det blev inte av
Tisdag: Hoppträning
Onsdag: Vänner bara bara vänner
Torsdag: Vanlig ridllektion, M och F sover här
Fredag: fågelskådning och älskade julia fyller fjortis
 
Helgen är inte rikitgt planerat, men om det blir fint väder så åker säkert jag och tjejerna nån stans. Just nu sitter jag och mamma vid köksbordet och hade precis ätit middag. Jag är jätte mätt, kan knappt äta något innan jag blir mätt. Nu ska vi ta en promenad hör av mej när vi kommer in..! Fick precis hör att den såsen jag åt till maten hade gått ut, jag är jätte illamående nu pga mamma!!!!!! men pusspuss

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0