utsidan är ett plus men det är insidan som räknas

Jag är så jävla trött på sånna som BARA går efter utsidan, det är ju oftas tjejer som är såna. Men dom får skylla sej själva sen när killarna ger tbx. Tänk dej själv om du blir jätte jätte kär och sen så vill du inte precis som den andra vill, då blir du dumpad!! Inte för att det va så i mitt fall, men allt kändes mest fel. Hade inte han gjort det så hade jag gjort det inom en kort tid.Fast mitt liv är helt underbart ändå, nu är en av mina bästa vänner singel igen oxå. Så tro mej sommaren kommer bli toppen :) Inga jävla sommaromanser hära, det ska vara äkta kärlek.


Jag ska hoppa in i en dusch nu och sen äta middag med familjen. Robban och Tim sover säkert här inatt, eftersom min lilla fjortisbror ä på klassresa, så blir det väldigt tomt för dom ensamma i lägenheten i stan. Puss på er hörs snart !!


Kommentera
Postat av: My

Jag tror att de flesta går på "utsidan" till en början - det är ju faktiskt det första man ser och det första intrycket man kan få. Men självklart ska man lära känna personen, insidan är verkligen alltid det viktigaste, det har jag märkt!!



Åh så jäkla lyxigt att bli brun direkt!

Näe... sola solarium e inte riktigt min sak.. =)

Annars har min dag varit bra, fick reda på att jag fick mvg på nationella matte B.

Hur har din dag varit? :D

2009-05-26 @ 21:00:41
URL: http://mizie.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0