helgens slut

Jaha, nu är söndagen snart slut och en skolvecka börjar igen. Men vet ni?? aa, det vet ni säkert men tänkte bara påminna er om att det bara är 3 dagar =D sen är det 4 dagar ledigt, helt underbart. Då ska jag passa på att shoppa både till min avslutning och till mina storesysters student, och massa annat oxå så klart. Det bara kliar i fingrarna, har ingenaning om hur jag har kunnat klara mej utan pengar så här länge.
Och nu ska jag faktiskt verkligen ta tag i min blogg, på rikitgt och få massa besökare. Pratade med min kompis idag som har kommit upp i helt sjuka siffror med sina besökare så jag får väl bara försöka komma ikapp henne. 
 
Idag åkte jag och martina till mossen men det var verkligen ingen där , eller ju nåra små barn men ingen vi kände så vi åkte till coop och köpte glass och sen gick vi hem igen. Och på vägen dit så träffade vi Anna, och hennes otrevliga pojkvän... Igentligen borde han iaf säga hej jag är ändå hans tjejs "lillasyster" men nej bara en sneblick men men livet går väl vidare.Hoppas han lär sej vara lite trevlig!
Jag har precis duschat och smörjt in mej och så...Nu ska jag fixa lite med mitt hår det blir så himla mycket imorgon annars, och jag orkar inte gå upp så himla tidigt. Sen ska jag nog lägga mej en stund vid datan i sängen eller sätta på nån film, och ägna lite tid åt telefonen. Just nu smsar jag med nån kille från rixfm jätte trevlig är han, fast bor i södertälje och det är ju en bit. Men vi får se om vi träffas nån dag. Även om han verkar lite på så kanske ändå =P
Imorgon slutar jag 15.10 sen åker jag och martina kanske och solar eller vi våfr se hur det blir. Har lite plugg oxå, imorgon kanske jag får tbx mitt spanska prov så det är bara hålla tummarna för mej.sov gott!!




Är min älskling inte helt otroligt just nu när hon ligger o sover i min säng??

Kommentera
Postat av: Jenna

tack så mycket :) ♥



hehe ja jag tycker också att den slutar lite konstigt, men men ;)

2009-05-17 @ 23:25:17
URL: http://jennifermalmqvist.blogg.se/
Postat av: mimmi

sv: haha vad glad jag blev av din kommentar :D TACK!



Vad har du för intressen? :) Hoppas du blir nöjd med ditt prov imorgon :)

kram Mimmi

2009-05-18 @ 16:09:47
URL: http://mimmismriko.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0