-

Det fick bli en kväll med älsklingen martina.
Just nu sitter vi och kollar på eurovision i sängen jätte mysigt!

Jag missade hela robinsson, för jag gick ut klockan 20.00 och träffade mini fjortisarna niclas och erik capser var med oxå med. Sen gick vi och mötte martina. Och då skulle dom gå så jag fick min efterlängtade kram av honom ;) Nu ska vi kolla klart på det hära och sen sova tror jag eller gå ut kanske. Så det kanske inte blir nått mera inlägg idag. planerna för imorgon är väl att vi ska åka till mossen och kanske träffa robin sen. Men nu ska vi kolla på sista, pusspuss!!

Kommentera
Postat av: victoria

sv: hahha hannah det är bra :p

2009-05-17 @ 10:20:57
URL: http://vctorias.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0