Sönder?

Visst var det fint allt jag skrev till och om martina? ingen kommer någonsinn ändå fatta :)
Vafan är det som har hänt med min kamera? jag tog lite bilder och sen när jag skulle lägga in dom på datan så gick det inte, och nu går det inte att sätta på kameran. Jag ber över allt att den inte får vara sönder, tänk er hur tråkig min blogg skulle bli utan bilder från min vardag, det är inte ens nått jag kan tänka på. Så just nu är jag arrrrrrrg, det här har förstört hela mitt dag!
Jag försöker få tag på Niclas eller Erik, för jag känner verkligen inte för att vara hemma längre. Mamma är och jobbar o robban är i årsta och köper nått till badrummet, som vi håller på att göra iordning. Tim leker med våran granne och kevin är på väg hem från centrum sa iallefall mamma men han kommer inte. Fast det är rätt skönt att vara själv! Jag funderar på om jag ska sova en stund, är jätte trött. Iallefall vila. Vi hörs senare... pusspusspusspuss ;)

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0