rixfm imorn

Jaha... nu är jag hemma från ridningen och inte alls nöjd, fy fan det gick åt helvete. Det blev lilla älskling yatsy idag men vissa dagar är hon helt underbar men idag gick det inte bra, jobbade bara på volterna. Jag tror jag måste jobba mera med henne.

Sen är det så att jag älskar min anna världens bästa syster, vi har alltid sjukt kul ihop men när hon vet att nån bråkar med mej, så går hon in direkt. eller nej inte alltid ibland får man tjata lite. Men i det här fallet så handlar det faktiskt om min kärlek, och en viss idiot har förstört allt. Men nu så hjälper hon mej till 100%.
Nu ska jag äta middag och sen ta en dusch tror jag. Imorgon är det rixfm festival, fy fan va roligt det ska bli! Ska fundera på vad jag ska ha på mej.=D

Pusspuss hör av mej senare.

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0