Martina!!!

Nu har jag gjort iordning mej och ska gå och möta martina vid coop. Vad vi ska göra vet jag inte riktigt, det är ju fint väder. Eftersom det inte går så bra o lägga in bilder så får ni tyvärr ingen bild på vad jag har på mej. Jag kollade precis på reprisen av talang och min lilla victor gick vidare till final!!!!!! Jag älskar hans röst, det är ju helt sjukt bra, han sjunger bättre än många av sveriges kändisar, och ändå är han 12 år. Nu måste jag gå om jag ska hinna till coop innan märta :) puss på er så hörs vi snart igen.

Dagens :
Blått vitt linne - Gina (det från igår)
jeans leggins - Gina

Kommentera
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Rösta på veckans blogg!

sv; ja verkligen :O



okej okej, vad härligt :D

2009-05-24 @ 15:15:40
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Lizzy - The one & only!

jadu :) jag älskar grillning! kram

2009-05-24 @ 17:25:22
URL: http://mercedesbeeenz.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0