föörlååt!!!

Hej på er allihopa! jag vet att jag inte skrivit på säkert mer än två veckor, mitt internet har inte funkat och har inte haft till gång till dator, så nu har jag säkert förlorat massa besökare, nu måste jag dra igång igen!!
Sist jag skrev va en tisdag, sämsta tisdagen i mitt liv, kommer aldrig glömma den dagen. Det va första hoppkursen som jag gick på efter lite tjat av mamma. Men den dagen blev jag singel mer säger jag inte det till hör mitt privatliv. På fredagen var det ju valborg, jag hade skit kul! Va med mina söta flickor, vi kom först till elden och gick nästan sist, hehe. Jag älskar valborg när man liksom får träffa alla som man inte träffat på jätte länge. den här valborg så träffade jag min lilla erik, på bussen dit fakitkst. Shit han har blivit helt förändrad och nu är han största fjortisen. Sen på lördagen så åkte vi till mossen i skogås. Och träffade nåra kompisar det gjorde vi även på söndagen =) På lördagskvällen sov märta och flingan här. Martina pratade med sin älskling i telefonen hela kvällen och felicia va jätte arg. Men vi va lite med agge, shit va jag har saknat o vara vän med honom, känns iallefall jätte bra nu. kanske blir nått mer än vänner ;) haha nej då inte just nu iaf. Sen var det skolvecka men jag var sjuk nästan hela veckan. På torsdagen hade vi orientering på källbrink, sen åkte jag och tjejerna till huddinge c och åt.
På helgen va jag hemma och va sjuk, inte alls bra.Fast på tisdagen va och på skansen men min kära lillabror, gissa om jag läängtar till grönan? I tisdags hade vi engelska prov och idag spanska prov men jag är inte i skolan...så mitt prov blir imorgon.Sen har jag kommit på att anton min kära bästis, är jätte mysig o prata i telefonen med =)
nu ska jag sätta mej och läsa alla bloggar som jag har missat, och försöka få tillbaka massa besökare. Hör av mej senare. Nu kommer massa massa bilder, pusspuss!!


Jag och felicia

Martina sunshine älskar dej=)

Agge vill aldrig vara med på kort!!

Skansen med lillebror


Kommentera
Postat av: Anonym

jag har hört. vem var det som blev nykär på eken???? :)

2009-05-13 @ 14:55:58

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0