fågelskådning

Hejsanhoppasan bloggen!
Jag martina och felicia har precis kommit hem från den där jävla fågelskådningen. Vi började kl 6 och då gick vi igenom en hel ko hage med massa kossor och det va ruskigt kallt och blött överallt. Sen åt vi frukost vid nåra stenar, efter det så gick vi vidare. Igentligen så var det ju inte precis jobbigt, det va ganska mysigt faktiskt. Runt 9 så var vi klara och då hade vi hamnat vid ågesta ridskola, tog bussen hem och nu ligger vi så altanen och solar. Vilket vi lär göra hela dagen, för vi sov kanske 3 timmar inatt och gick upp halv 6. Men är det sånt här väder gör det mej verkligen inget alls, jag kan lika gärna sola och sova samtidigt.

Sen ber jag dej, prata inte med mej varken mina eller martinas kompisar, du sabbar bara för dej själv!! ni som inte fattar nått behöver inte ta åt er:)


Nu ska jag fortsätta njuta av solen, kanske blir nåra bilder från morgonen sen men det funkar fortf inte o lägga in bilder på datan, pusspuss

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0