"anonym"

om du tror att det där va en bra andledning, så kan du få komma hem och visa mej hur man får in bilderna på min data! Eftersom jag inte klarar det själv, men jag kan börja lägga ut bilder. Då blir det gamla... HAHA så jävla skratt retande





Jag ligger just nu i sängen och smsar med nåra små idioter som håller på med Amir, shit han har inte gjort nått. Hatar när folk ska göra nått mot mina kompisar, som ni kanske märkt! juste tänke säga att jag har världens bästa mamma, tänk om alla skulle ha en mamma som henne? då skulle alla se ut som mej haha;P Nej men jag älskar henne verkligen mer än allt annat på jorden, utan henne skulle mina dåliga dagar inte bli bra utan henne skulle jag redan vara borta, utan henne skulle jag... nej jag kan inte tänka mej ett liv utan lilla mamma. Jag älskar dej




(bilden är gammal)

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0