FÖRLÅT

förlåt att  jag inte skrev igår, och inte idag på hela dagen. Jag vet inte riktigt varför jag inte har det med det har bara inte blivit  av. Men igår fredag så va skolan som vanilgt, tråkig men vad ska man göra? nu kommer jag ha så sjukt mycket o plugga framöver, nästa vecka har vi matteprov, veckan efter har jag spanska prov och veckan efter så har jag fysik prov, det kommer bli hur mycket som helst, men jag ska försöka hinna med bloggen så mycket som möjligt iallefall jag lovar! Igår så va jag och manda på bio, "i taket lyser stjärnorna" fy fan va bra den va!! jag började till och med gråta. men det var för att hennes mamma var sjuk i cancer och sen dog hon, de var riktigt jobbigt, och jag bröjade gråta. sen var det nåra idioter som satt bakom oss som pratade hela tiden, jävligt störande!!men om ni inte har sett den så åhh, ni måste verkliegn kolla på den.
Idag så gick vi upp rätt tidigt och åkte till hockeyhallen och träffade sandra och ludde, vi kollade på marcus match sen träffade vi honom så nu är det bättre,kärlek??(aa) vi åkte hem typ kl 4. sen pluggade vi lite och somnade haha, vaknade typ 8. då gick hon hem, och sen dess har jag inte gjort så himla mycket. Funderar på och lägga mej och läsa lite i fysik boken, inte för att det låter så speciellt kul men jag måste verkligen, jag måste klara alla dom här proven nu =D
jag kan inte lägga in nåra bilder för jag vet inte vart min kamera är och det går inte o lägga in bilder från mobilen. Imorgon åker jag nog till min pappa och träffar måns och semla, ååh va mysigt det ska bli kanske åker och  solar med manda först!? vi får se hur det blir. nu börjar rambo III ska väl kolla på den...Puss och kram!

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0