skansen

hallojjsan!
Nu har jag hemkommen, efter en dag. Skansen va väl inte precis det roligaste vi kunde ha hittat på, men vad gör man inte? Efter skansen åkte jag, martina, julia och johanna och solade i högdalen. Asso jag är rikitgt irriterad på mina pigment, jag får typ aldrig nån färg.. eller jag har ju fått färg men nu blir jag tydligen inte brunare. Efter de drog jag och martina hem till henne och kollade på film, då kom polly tror jag den hette. Helt ok film. Sen tog jag tunnelbana till sockenplan och mötte upp mamma, eftersom vi skulle äta thaimat. När vi var mätta och belåtna så åkte vi till bauhaus(stavning?) och mötte upp roberto och tim. Sen blev det en hemfärd oxå... aa, det är väl min dag väldigt kortfattat.

Nu ska jag nog ägna lite tid för datan, sen sova tidigt... eller det säger jag ju varje dag, men hehe =P blir iallefall flera inlägg idag, pussss

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0