klaga?

Så nu är jag hemma igen, shit rikitgt duktigt med min gissning ;)
Jag har verkligen världens sötaste kusiner, Saga är typ 3 år och Loke drygt ett halv år. Saga bara pratar och pratar och springer runt. Men vi satt ute mesta av tiden och jag solade, men verkar inte precis ha fått nån färg men nu ska det ju tydligen bli bättre väder så då ska jag njuuta hela dagarna! Dessutom bor ju underbara Hero där. Han är blanding mellan amstaff och pitbull, och skulle enligt dom flesta vara en väldigt farlig hund. Men nejnejnej.....!!! han är helt underbar och en rikitgt gris!
Nu tänkte jag ta en promenad med ozzy, om det inte ska börja regna igen (?)Men jag får väl skynda mej haha. Han har knappt fått nån promenad idag... Gissa om jag kommer sakna honom sen!!

Det har ju tydligen blivit jätte mycke inbrott i hem senaste tiden... jag läste nu att rånare hittar oftas sina offer på facebok, dom ser när du ska åka bort, vad du gör, när du är hemma. Dessto mer aktiv och social du är på facebook, dessto mer risk att få inbrott har du tydligen.
Inbrott är verkligen en av det värstasom kan hända, speciellt i hemmet. Bara känslan av att nån annan har varit inne i huset, nån som inte ska vara där, och som har tagit saker, dina saker. Nej, det är verkligen en hemsk upplevelse, och inget man glömmer. För mej så har det verkligen fastnat, och att dom dessutom gick in genom mitt fönster har ju inte gjort saken bättre. Jag vill fortfarande oftas ha garderobs dörren öppen så att jag inte ska kunna se fönstert när jag ska sova. Men nu ska vi ju flytta så det är iallefall något posetivt med flytten.... annars vet jag inte, kommer verkligen sakna mycket av huset.

Söta Saga, för nåra månader sen!


Hero, bäääbisen!








Till "anonym" : Nej, min blogg är inte med på dom mest besökabloggarna... Men jag vet att min blogg inte är mest besökt(?) Och som du kanske inte visste, man behöver inte ha en stor blogg för att tjäna pengar? Även dom allra minsta bloggarna kan tjäna pengar men det är inte mycket, men fortfarande pengar. Sen kommer  man längre och längre, mer och mer pengar.Och börja skriva ditt namn??

Kommentera
Postat av: marie

Vad läskigt det där med inbrotten!!



Mm jag fattar precis, det var en tjej som jag kände som skrev anonyma taskiga saker på min blogg oxå ända tills jag typ avslöjade henne.. Sånt är så töntigt och det är BARA avundsjuka som ligger bakom.. Eller kanske att dom är missnöjda med sig själva.. Rätt hemskt egentligen

2009-06-22 @ 20:20:13
URL: http://missmarissa.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0