alltid denna jävla rubrik?? vad kan passa?? Melli kanske??

Läste precis ett inlägg från igår som melli hade skrivit i sin blogg, gumman va söt du är. Nästa är sista gången på hoppkursen så då kommer vi inte rida tsm mera, usch va tråkigt det kommer bli, kanske kan över tala henne och börja i min grupp på torsdagar hehe!
Jag har verkligen inte gjort nånting idag, även om jag har hur mycket saker som helst som skulle behöva göras. Mitt rum ser för jävlig ut och det är visning på söndag. Så jag ska nog dra igång med det. Men hur ska ett rum igentligen se ut på visning? hur mycket ska jag packa ner? känner redan att jag typ bor i en låda.

Det är någon som har kommenterat att jag förminskar mina bilder för att se smalare ut? Men nu är det så att bilden från igårär bara utklippt för jag tycker inte att nibehöver se precis allt i bakrunden, dessutom va jag stressad? men det är bättre att du börjar visa vem du är ist för att gömma dej?

Nu ska jag nog börja plocka lite på mitt rum och sen fortsätta ikväll eller nån annan gång när jag har tid, för jag hatar verkligen att städa -.-¨dolt nmr ringde precis min mobil, och som mina närmsta vet så svarar jag inte när det är dolt?? så varför ringa?


Kommentera
Postat av: elisabeth och charlina

sv; tack ska du ha!! :D

2009-06-03 @ 15:41:05
URL: http://blackywhite.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0