kennel...

Hemma igen. Kvällen har varit jätte mysig, vi åt middag och sen sjöng singstar..."vinna lr försvinna"!! Sen blev det en stund ute, och skulle försöka hitta nåra o umgås med men ne, sturby va sjukt tomt på folk idag. Sen börja det spö regna men gissa vad min söta martina gjorde?... hm... gissa... jo, hon blötte håret i vatten pölarna. Jag är inte förvånad alls. Till slut kom vi iaf hem och vad kan klockan varit? 10 kanske. Jag har tyvärr inga bilder, än. För martina har alla på sin data och antar att hon lägger in dom på sin blogg senare. så tar dom då.
Imorgon ska jag som sakt till nemoroses kennel, eftersom det är en släkting som har den, och vi har inte träffast henne på säkret flera år. Så det ska bli mysigt, dessutom kom min kära syster på att mamma skulle ta med en hund hem till henne. Så haha men jaja får se hur det blir med de, slutar väl med att jag går ut med den? Vi kommer åka tidigt på morgonen, men ska försöka hinna med ett inlägg. Sen har jag ingen aning om när vi kommer hem men säkert sent på kvällen,och då ska jag springa till manda och träffa henne (planerat!!) Men jag lovar att jag ska skriva så mycket jag kan imorgon. =) Nu ska jag hoppa in i en dusch, kanske skriver sen. Men måste faktisk sova oxå... om jag kan ?



   

Är hon inte söt min lilla ängel?!!


 


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0