Nr 1.... Danne!!!

Dags att stänga av datorn nu tror jag. Har duscat och plockast fram en del kläder. Men vad ska man ha med sej? men vet ju aldrig vad det blir för väder, hmm med ska packa klart imorgon. Sen har jag hunnit prata med Danne, han ringde nr vi va ute med voffsan.Bara för att han visste att jag va ute, snutte va söt han är. Och jag hinner inte träffa honom innan jag åker, så det får bli så fort jag kommer hem. Vet inte när jag kommer hem, men jag har lovat mej själv om att han ska vara en av dom första jag ska träffa, mihihih...!! Nu ska jag börsta tänderna och sen gosa med mynta, sista kvällen innan jag åker. Gissa vem jag kommer sakna mest Mynta eller Danne? haha ;)
SOVGOOOTTT!!!!

Kommentera
Postat av: Anonym

mej så klart ;)<3

2009-07-22 @ 22:29:27

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0